نیروی دریایی ارتش ایران پیشرفت قابل توجهی داشته است

 

امیر دریادار سیاری با بیان این که لازم است ما با همکاری یکدیگر حریم حقوقی دریای خزر را حفظ کنیم و از حضور دیگران در این دریا جلوگیری نموده و با اقتدار در منطقه حضور داشته باشیم تا بتوانیم دریای خزر را به عنوان دریای صلح و دوستی نگه داریم، افزود: اعتقاد ما این است که با همکاری کشورهای منطقه این کار شدنی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارش با فرمانده نیروی دریایی قزاقستان به  آموزش در نیروی دریایی ارتش ایران اشاره کرد و گفت: در گذشته کارکنان نیروی دریایی تمام آموزشها را در کشورهای خارجی طی می کردند و ما آموزش بومی نداشتیم اما به برکت انقلاب اسلامی و فرمان اماممان، روی پای خود ایستادیم تا بتوانیم هم آموزش وهم ساخت شناورها را در داخل کشور انجام دهیم.

دریادار سیاری افزود: امروز تمامی مسئولین نیروی دریایی ارتش ایران دانش آموخته دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر می باشند و ناو شکن ها و زیر دریایی های این نیرو که به آب های آزاد و در اقیانوس هند و حتی دریای مدیترانه به ماموریت اعزام می شوند، توسط همین دانش آموخته ها ی دانشگاه دریایی  امام(ره) هدایت می شوند.

فرمانده نیروی دریایی قزاقستان نیز در پایان ضمن تشکر از فراهم آوردن امکان بازدید از نیروی دریایی ارتش ایران و اذعان به پیشرفت همه جانبه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از زمان شوروی(سابق)، قزاقستان در دریای خزر حضور نداشت اما بعد از استقلال دارای نیروی دریایی شد و ما نیاز به استفاده از تجارب نیروی دریایی ارتش ایران در زمینه های مختلف از جمله ساخت ناوشکن ها و کارخانجات داریم.

گفتنی است دریادار "ژاندار بیک ژانزاکف" فرمانده نیروی دریایی قزاقستان در ادامه حضور در ایران از منطقه چهارم دریایی انزلی و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بازدید خواهد کرد.



 

 


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتجنگ افزاراخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیارتشنیروی دریایی ارتشایرانپیشرفت

تاريخ : جمعه 6 مرداد 1396 | 1:24 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.